Είναι Καλοκαίρι η Ζωή!

Είναι Καλοκαίρι η Ζωή!
αγάπες♥SummerInGreece

Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Καλύτερα από ποτέ..!!!!

Όπως βλέπεις, καλύτερα από ΠΟΤΕ! Έχω τόσα να σου γράψω που δεν ξέρω από που να αρχίσω,απ την αρχή θα μου πεις, αλλά οκ, θα προσπαθήσω να στα πω όσο πιο περιληπτικά μπορώ γλυκό και ανεχτικό μου blog! 
Λοιπόον,που λες, διάβαζα την προηγούμενη ανάρτηση μου και θυμήθηκα το πόσο αγχωμένη ήμουν γιαυτό το ταξίδι,ήθελα να πάνε όλα πολύ καλά..όπως κ έγινε!:) Συνάντησα παλιούς φίλους,παλιές αγάπες,γνώρισα νέες λατρείες και μια ξεχωριστή ψυχή,στην οποία θα αφιερώσω και την επόμενη ανάρτηση( cooming soon! ). 
Μέσα από το ταξίδι μου στην Αθήνα,έκλεισε ένας μεγάλος και σημαντικός κύκλος της εφηβικής μου ζωής,όχι και τόσο ευχάριστα βέβαια,αλλά με αυτό το κλείσημο,ήρθε ένας νέος κύκλος να δώσει το φως καi την μυρωδιά του στα καλοκαίρια και στους χειμώνες μου..να δώσει την αρχή για ένα νέο ταξίδι..!:)
Αυτά για σήμερα!
Τώρα πάμε στο επόμενο θέμα που είναι η αυριανή μου αναχώριση για Αγία Νάπα!!! ΧΑΜΟΣ! Για τέσσερις μερούλες,και το μόνο που ελπίζω είναι να έχω νετ εκεί!Αλλιώς δεν θα αντέξω..με βλέπω να ψάχνω για internet cafe μες την ζέστη!
Σ'αφήνω τώρα γιατί πρέπει να ετοιμάσω ρούχα,σαμπουάν,πετσέτες κτλ για αύριοο!Ζηλεύεις εε?!Θα τα πούμε σύντομα εμείς!:) xx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου